vrijdag 24 juli 2015

Happiness is a warm heart....

Goedemorgen allemaal,

Kerst in paars.... daar zijn de Noor meiden dol op! Dus heb ik daar voor dit jaar een papierblok bij gemaakt op formaat 30,5 x 30,5 cm.


Zelf heb ik er vandaag ook mijn eerste kaartje mee gemaakt. De kleurtjes van het designpapier matchen perfect met kraft en wit cardstock. 


Het plaatje van het mooie winterlandschap is van HobbyVoordelig. In het label heb ik een winterse tekst gestempeld, passend bij de kaart. 


En bovenaan mijn kaart dit pronkstukje: de allernieuwste Noor! Design Winter Wishes doily. 
Issie niet mooi? :)


Iedereen een fijne dag gewenst en tot de volgende keer maar weer!


 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: