zondag 1 maart 2015

Opkikker

Goedemorgen allemaal, 

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de randstans "Ladybugs" eens uitlichten.


Nu we naar het voorjaar gaan denken we meteen aan de bloemen, vlinders en ook lieveheersbeetjes. En daar past deze leuke mal van Noor! Design perfect bij.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 maart t/m 3 maart langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
En dit is mijn bijdrage voor de bloghop:


De basis voor de kaart is 18 x 13 cm. Het designpapier komt uit de Doe@Kit van Doe@Ding. Het stempelafdrukje is van Magnolia. 


Ik heb op dit beterschapskaartje de nieuwe pleister stans gebruikt. Deze zit op een set met daarbij het woord "beterschap" zoals je op onderstaande foto (van de prijs) kunt zien. 


Ik heb de rand met lieveheersbeestjes 2 x gestanst: 1 x in zwart cardstock en 1 x in rood cardstock. Bij het rode cardstock heb ik de mal na het embossen in het papier laten zitten en die delen beinkt met zwarte inkt. Zo krijg je zwarte stipjes. De vleugeltjes van de lieveheersbeestjes heb ik uit het rode cardstock geknipt en op de zwarte rand geplakt. Net echt toch? 


Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 

 

Dit zijn alle designteam members waar je langs mag hoppen en een leuke reactie mag achter laten:


Ik hoop dat jullie weer allemaal gezellig mee gaan hoppen. Van hier hop je verder naar Jenine! Vergeet niet overal een reactie achter te laten alleen dan ding je mee voor de prijs.
Veel plezier!

 

31 opmerkingen:

  1. supppper mooie kaart is dit , zo met de kleuren rood en zwart, door al het mooie valt de verschrikkelijke spuit van tilda niet meer zo op hihi.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar kikker je zeker van op...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hè dat papier uit de kit! En wat heb je er een lieve kaart mee gemaakt. Daar knapt de ontvanger best van op. ( wat een leuke prijs...stond er gisteren mee in mn hand bij Doe@Ding...., nog niet gekocht)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van zo'n kaartje voel je je gelijk een stuk beter als je ziek bent.
    Prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooi en de kleuren zijn ook mooi gekozen
    Gr
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die is ook mooi, echt leuk, die zou ik zeker willen ontvangen mocht ik een keer ziek zijn :) (wat gelukkig zeer zelden voorkomt)
    Groetjes
    Henneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je hier niet van opknapt! Mooi gemaakt. Zo leuk die lieveheersbeestjes! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart. Daar knap je heel snel van op. Mooi kleuren en details heb je gemaakt. De nieuwe mallen zijn heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is lovely card, super layers, very cute Tilda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is lovely card, super layers, very cute Tilda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke opkikkerkaart! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een erg leuke kaart, zeer origineel! Houd ik van!

    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk en lekker vrolijk, hou van rood !!!!
    Genoeg ideeën weer.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke opkikker voor die bloghop. De lieveheersbeestjes trekken idd alle aandacht. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een creatief idee om hier deze ladybugs bij te gebruiken. Ik vind het een geweldig mooie kaart
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die zou ik wel willen ontvangen wanneer ik ziek ben, wat een mooie kaart. En de ladybugs zo schitterend bewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als je hier niet van opknapt ben je een echte zuurpruim, mooie kleuren. groetjes nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke beterschap kaart, leuke kleuren zo bij elkaar. Ik heb nog met de mal beterschap in mijn handen gestaan zaterdag op de hobbybeurs in Assen, maar ben toch voor de Hoera mal gegaan. Blijft nog op lijstje staan en die is nog steeds heel erg lang (LOL)

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke kaart en die kaart een heel leuk idee,om voor mijn dochter te maken . Zij is verpleegkundige en die pleistermal,maakt het geheel ook wel af. leuk de kleur rood/wit, helemaal in stijl van de lieve heersbeestje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super vrolijke opkikker de piepelepoentjes (lieveheersbeestje in t zeeuws) zoals ze horen te zijn rood zwart
    Hier kikker je echt van op
    ik zeg hop hop naar de volgende kijken wat daar voor moois te zien is
    liefs Corrine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vrolijke kaart zeg, voel me meteen een stuk beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke kaart met een boel details. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O, wat zijn die lieveheersbeestjes mooi. Ook hoe je dat gedaan hebt met rood en zwart. Prachtige kaart geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig, wat een super schattige kaart is dit, ook leuk hoe je de rand gebruikt hebt... echt een plaatje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow ik kijk mijn ogen uit wat een leuke details heb je gebruikt, als
    je hier niet beter van wordt dan weet ik het niet meer.....prachtig Jolanda
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart met lekker veel leuke accessoires en een toepasselijke stempel!

    BeantwoordenVerwijderen