donderdag 12 maart 2015

Groetjes

Hallo allemaal,

Het was even stil hier op mijn blog. Soms heb je da wel eens, dat je je mojo heeeelemaal kwijt bent. Ik heb dat vaak als mijn hoofd te vol zit met andere dingen. Ik was bijvoorbeeld bezig met de laatste hand leggen aan Noor! magazine nr. 6. Deze is gisteren naar de drukker gegaan dus ik heb gisteren eindelijk weer eens een kaartje gemaakt.


Er lagen zoveel nieuwe spulletjes op me te wachten dat het weer een feestje was om aan de slag te gaan. De basis voor deze kaart is gemaakt met de laatste nieuwe Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo. Ik heb deze gemaakt uit kraft en wit cardstock en daarbij het nieuwe Noor! Design Floral papierblok gebruikt in lekkere frisse kleurtjes. 


Het vintage plaatje is van Nellie Snellen en verder ben ik even in mijn comfort zone gebleven en heb ik wat favoriete Noor! mallen gebruikt. Geloof dat ik de spirit weer te pakken heb dus heel binnenkort weer meer van mij hier op mijn blog!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking: