zondag 15 maart 2015

Dutch Fabric Art - bloghop

Goedemorgen allemaal, 

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze maand hebben we gekozen voor het Dutch Fabric Art kunstleder. Dit zijn leuke stoffen verkrijgbaar in 3 kleuren. Je kan het materiaal bijvoorbeeld stansen of erop stempelen.

Dit is mijn bijdrage voor deze keer: 


Je kunt het kunstleder gebruiken met verschillende soorten stansen. Het is een kwestie van uitproberen door welke stansen het vezelachtige materiaal heen kan snijden. 


Ook heb ik de Noor! Design rolroosjes gebruikt met dit materiaal. 


Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 t/m 18 maart 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

 Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

27 opmerkingen:

  1. Wauw! Dacht dat het materiaal te stug was om bijv de rolroosjes te maken.. Maar zie Jolanda dat het prima gaat! Inderdaad een kwestie van uitproberen. Prachtige kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeiii, wat een lieverd..!
    En wat een prachtige kleuren heb je erin gebruikt..!

    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is lekker wakker worden.
    goede morgen .
    gr Martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi met kunstleder en wat een mooie heldere kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en die kleuren wordt er vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolan,

    Wat kan je toch met dit fabric leuk werken zeg,helemaal in mijn kleurtjes. Leuk hoe je het fabric verwerkt heb en laat ik die la la land en roosjes toevallig in mijn bezit hebben! Ik weet wel wat ik de 28e in het atlas ga aanschaffen,met deze kleuren kan de zomer beginnen hoor!!!

    liefs Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolanda wat een lieve creatie, heel erg mooi met dat leather look...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig mooi geworden met de fabric art! Ik krijg meteen inspiratie!
    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke paaskaart en de vlaggetjes zijn top.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. love your beautiful shaped card, the flowers are awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super leuk weer, ook weer een artikel waarmee je vele kanten op kan.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik krijg spontaan last van voorjaarskriebels door de leuke stempel en vrolijke kleuren. De roosjes zijn prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi paaskaartje en wat komt dat kunstleder gestanst mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt, helemaal mijn kleuren!
    En wat zijn die rolroosjes geweldig met dit leer, krijg er helemaal rolkriebels van :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supergaaf spul lijkt me dat, leuk die vlaggen en de bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, hele mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach wat verrassend effect geeft dat zeg! Dat is even weer heel wat anders! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk spul! Ik ken het nog niet, maar kan vast wel iets bedenken om het toe te passen in mijn art journal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee met dat leer om een vlaglijntje zo te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje en super leuk die bloementjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw!!! Super leuk kaartje en dat leer is ook super leuk. Vooral de bloemetjes vind ik erg mooi. Ik hoop dat ik nog mee kan doen met de bloghop, dus ik hop snel verder.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een (k)ei lief kaartje.... in zoete kleurtjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief kaartje is het geworden en wat kun je leuke dingen maken met het kunstleder, hebbe....

    BeantwoordenVerwijderen