maandag 28 oktober 2013

Ik vind je lief

Gisteren waren we uitgenodigd voor een etentje. Ik kom nooit graag met lege handen aan dus heb ik zelf nog gauw wat leuks geknutseld. Een gepersonaliseerd zakje met daarop de tekst "ik vind je lief" want die vlag gaat zeker op voor de vriendin waar we uitgenodigd waren.


Als basis heb ik een kant-en-klaar zakje van Kimya gebruikt met blokbodem en een venster. Deze heb ik gevuld met kruidnootjes.


Omdat ik het venster een beetje saai vond heb ik dit als eerste opgepimpt met een paar Nestabilities, gestanst uit kraft papier.


Ik heb het frame erop geplakt en ben daarna gaan opleuken met mijn nieuwe Noor! Design Vintage Flourishes en bloemen. Linksonder het vogelkooitje 6003/0034 gebruikt.


Op de bovenzijde een mooi stuk rozenlint geplakt zodat de sluiting van het zakje netjes weggewerkt is. Verder nog een bloem, een Vintage Flourishes stansje van de kleine vlindertjes 6003/0033 en een gepersonaliseerde tekst.


Dit zijn de gebruikte stansjes voor dit gepimpte zakje:


Zo maak je in een handomdraai een heel snel cadeautje!

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige combinatie heb je gebruikt echt zo leuk om dit op je zakje te verwerken.....schitterend!
    Prachtig presentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig leuk kadootje en leuk verwerkt zo, je hebt steeds van die leuke stansjes. Het wordt tijd dat we eens een bank gaan beroven hoor want dit is niet bij te houden hihihih :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n prachtig zakje, echt super leuk ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd handig om die een paar op voorraad te hebben liggen. Moet er ook echt een paar gaan knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen