zaterdag 19 maart 2022

Kusjes

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een paar honingzoete kaartjes die ik graag met jullie wil delen. Ik kon het natuurlijk niet laten om met het nieuwe designpapier Honingzoet aan de slag te gaan.


Als eerste heb ik een slimline gemaakt. Het papier en de plaatjes zijn mooi genoeg om er niet teveel poespas verder bij te doen. 


Ook heb ik nog een rechthoekige kaart gemaakt. Als erecatcher op deze kaart heb ik de nieuwe ovalen mallen van Carlijn Design gebruikt.




Je kunt de video van het maken ook weer terugkijken op ons YouTube kanaal:


Ik wens iedereen nog een gezellig en zonnig weekend!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten