zondag 6 maart 2022

Berenknuffel

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Hebben jullie ook alweer zo'n zin in het voorjaar? Nou ikke wel, tijd dus voor een kaartje in lekkere frisse kleurtjes. Als basis heb ik de stans van Studio Light met de winterkoninkjes genomen.


En onze kleine Ted kon het niet laten al een bosje bloempjes te plukken. Voor wie zouden deze zijn denken jullie? 


Ik heb Ted en de bloempot verwerkt op een slimline mal met raam, met een basismal van Dutch Doobadoo. Achter het raampje heb ik een wolkjespatroon gemaakt met inkt en een mask stencil.


En wie kijkt daar door het raam? Dat is Molly, het vriendinnetje van Ted. Zouden die leuke bloemetjes voor haar zijn? Ze vindt het wel een beetje spannend.


Ik heb het kaartje afgewerkt met een tekststempel van CraftLab.


De video van het maken van dit kaartje kun je terugkijken op ons YouTube kanaal:


Ik dank jullie weer voor jullie bezoekjes en nog een zonnige zondag gewenst!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

     


Geen opmerkingen:

Een reactie posten