vrijdag 11 februari 2022

Hello

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Ik heb deze keer weer een kaartje gemaakt met onze beer Ted, deze keer in het Treehouse van Dutch Doobadoo. Kijk eens hoe gezellig ze daar met zijn allen wonen!


De basis is dus een tekenmal van Dutch Doobadoo. Die heb ik beplakt met designpapier met een houtstructuur. Het deurtje komt uit de nieuwe Winter Garden collectie van Studio Light.


Ted komt even naar buiten piepen om hallo te zeggen. 
De deur en de beertjes heb ik allemaal gestanst met papiertjes uit deze slimline paper pads.
Aanbieding geldt zolang de voorraad strekt!


De leuke tekst Hello is ook een stansmal van Studio Light. Zien jullie hoe mooi fijntjes deze mal is?


En hier nog even het totaalplaatje van mijn kaart.


Ik wens iedereen een fijn weekend en tot een volgende kaart!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   

    

3 opmerkingen: