woensdag 2 februari 2022

Een dikke knuffel

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een paar prikkelige kaartjes voor jullie.... ;-)
Ik heb mijn lievelingsknipel Cactus lover weer eens voor de dag gehaald en er deze slimline kaart mee gemaakt. De basis is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal met broekzakken.


Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit de nieuwe Dutch Doobadoo set Plants are Friends.



Je kunt de video van het maken ook weer terugkijken op ons YouTube kanaal:

En ik had met dezelfde set ook nog een 2e kaartje gemaakt. Deze keer heb ik de stansvormen met cactussen uit de Dutch Doobadoo kit plants are Friends erbij gebruikt.


Ook deze basis is weer gemaakt met een slimline mal van Dutch Doobadoo.


De leuke tekst "trots op jou" komt weer uit een set van Carlijn Design. In de set zitten verschillende teksten in verschillende lettertypes die je met elkaar kunt combineren.


Gezellig dat je weer langs kwam op mijn blog en tot de volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten