maandag 21 december 2020

You make my world


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een aantal mixed media kaartjes die ik graag met jullie wil delen, die ik gemaakt heb tijdens een LIVE uitzending bij Hobbizz. Het zijn vierkante kaarten in formaat 16 x 16 cm.


De video van deze techniekjes kun je nu weer terugkijken op het Hobbizz YouTube kanaal:


Op het midden van de kaart zit een vierkant stuk cardstock in zwart in 10 x 10 cm met daarop een stukje designpapier van 9,5 x 9,5 cm. Op dit vierkant heb de doily uit de Noor set Angel gebruikt.


En ook de nieuwe mal van de stuctape heb ik verwerkt op dit kaartje.  De bloemen, blaadjes en rozenbottels komen uit de Hobbizz kit {a year of craft}


Voor deze kaart heb ik de Midas inkt in de kleur bronze gebruikt.


Vervolgens heb ik nog een 2e kaartje gemaakt in een ander kleurtje.


De opbouw van deze is weer net eventjes anders. Ik heb hier ook de lelietjes van dalen bij gebruikt tussen de toef. De bloemen en de rozenbottels heb ik op kleur gemaakt met de Midas inkt.


Voor dit tweede kaartje heb ik de Midas inkt in de kleur Platinum gebruikt. Bij Hobbizz hebben we een leuke voordeel kit met 8 kleurtjes Midas stempelkussens.


Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en tot een volgende keer.

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Hobbizz webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten