maandag 7 december 2020

Een mooi moment

Goedemorgen allemaal,

We hebben weer een nieuwe blauwe Noor mal en deze heeft de naam Angel.
Ik ben hier zondagochtend LIVE mee aan de slag gegaan.


En dit is het kaartje geworden. De basisvorm is gemaakt met de Shape Art mal Evelyn.
Je kunt de video van het maken van deze kaart weer terugkijken op YouTube:


Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit de kit Anemoon van Bella Lulu.


Een kaartje is niet af zonder een mooie tekst. We hebben van Bella Lulu mooie button stempels met Nederlandse teksten en die passen weer precies bij de Bella Lulu nesting dies.

Achter de tekst heb ik weer wat losse elementjes gestoken die ik uit het plaatjesvel geknipt heb.


In de set Anemoon van Bella Lulu zitten ook mooie plaatjesvellen. Daar heb ik ik zowel het plaatje van de luchtballon als de wasbeer uit geknipt.


Om de kaart af te maken, zeker als je zwart cardstock gebruikt hebt, is het leuk om wat zwarte spetters te maken met een zwarte Molotow marker.


Bedankt weer voor jullie bezoekjes en tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten