woensdag 29 mei 2019

Vakantie

Dag lieve lezers,

Zit jij al een beetje in de vakantiemodus? Nou wij wel, we hebben een heerlijk lang Hemelvaartsweekend achter de rug in Zeeland. En met deze collectie Ten Miles kom je helemaal in de stemming!


Ik heb voor jullie weer een nieuw Bella Lulu knipvel gemaakt bij het Ten Miles designpapier. Op het vel staan ook leuke Nederlandse teksten.


Zondagavond tijdens de LIVE uitzending heb ik dit model kaart gemaakt met een combinatie van 2 verschillende Dutch Doobadoo mallen. Je kunt deze video nu terugkijken op ons Noor! Design You Tube kanaal zie: 



En voor wie dit leuke model kaart ook wil maken hebben we er ook weer een ACTIEPAKKET bij gemaakt met een leuke korting.
klik {HIER} om dit actiepakket te bekijken
Ook de uiltjes mogen natuurlijk weer niet ontbreken op deze vakantiecreatie.


In de pockets rechts heb ik nog leuke labels gestoken.


De plaatjes van de piloten maken je kaart helemaal af. Zijn ze weer niet cute?

Vanaf hier mag je doorhoppen naar het blog van:

Monique

Ik wens jullie een fijne dag!

   

9 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kleuren en Belle Lulu!! Heel erg gaaf model ook!
    Toppie!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een geweldig leuke kaart! Had het filmpje al gezien in de facebookgroep...
    Leuke tip om zo 2 DDBD mallen te combineren! Bedankt om het te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk model geworden, de combi met deze twee ddbd mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er leuke vrolijke kaart!
    Mooie randjes mal heb je steeds terug laten komen.Toppie!
    Oohh, ik heb beide mallen van DDBD,.... ik ga hem maken:)
    Lekker op mijn gemak terugkijken.Heerlijk met bak koffie erbij.
    Super bedankt voor inspiratie!
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart zo met 2 mallen!! en de plaatjes zijn zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen