maandag 27 mei 2019

Een knuffel in een papiertje

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Gezellig, tis maandag en dat betekent altijd bloghopdag bij Bella Lulu.

En dit is het kaartje dat ik deze keer voor de hop gemaakt heb. Ik heb de nieuwe Maja Design collectie Denim & Girls gecombineerd met veel Noortjes.


Ik heb de nieuwe blauwe ovalen mal gecombineerd met de bijpassende randstaat. Zoek ook de juiste kleurtjes Florence cardstock die passen bij je Maja papier.


Centraal vandaag staan deze leuke teksten uit het nieuwste Bella Lulu tekstvel.

5000/0006 Bella Lulu Tekstvel Leef

En er fladderen op mijn kaart ook nog wat Bella Lulu vlindertjes voorbij zoals je ziet.


Zondagochtend heb ik jullie in een LIVE filmpje nog gauw laten zien hoe je deze leuke aster maakt met de nieuwste Noor! Design Floral Flourishes stans. Je kunt dit filmpje nu terugkijken op ons Noor! Design You Tube kanaal:


Gezellig dat je weer even lang kwam op mijn blog. Je mag nu weer doorhoppen naar het blog van: 


Veel plezier nog met je rondje hoppen!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   
  


6 opmerkingen: