donderdag 17 januari 2019

Verrassing

Goedemorgen allemaal,

De nieuwe Noortjes liggen alweer sinds eind vorige week in de winkels en onze handen jeukten natuurlijk weer om hiermee aan de slag te gaan. Ik heb gekozen voor de collectie Let's Party en er een verjaardagskaartje met giftcard mee gemaakt. 


De basis is gemaakt met een Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo en het designpapier komt uit de set Let's Party. 


Bij dit leuke designpapier heb ik ook weer een Bella Lulu knipvel gemaakt met feestbeertjes. Je kunt het designpapier en het bijpassende knipvel ook samen bestellen in onze webshop als combideal:


Het woord feest is gemaakt met de nieuwe One of a Kind set met ballonnen. Stans ze uit verschillende kleurtjes en je krijgt een heel feestelijk geheel!


Aanstaande zaterdag, 19 januari, zal ik samen met Miranda Bouhof een demo geven in onze winkel Noor & Zo met de nieuwste Noortjes en Dutch Doobadoo artikelen. De koffie staat weer klaar dus kom gezellig langs als je zin hebt!


Vanaf hier mag je weer terughoppen naar het Noor! Design blog en dan is je rondje weer compleet. Bedankt iedereen weer voor het meedoen en ik hoop dat we jullie weer mochten inspireren!


   


18 opmerkingen:

  1. Schattige kaart en lekker vrolijk!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke vrolijke kinderkaart. Super deze cardkit, ik krijg hem volgende week voor mijn verjaardag. Yeahhh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda, wat een vrolijkerd! Lekkere frisse kleurencombi voor een gave kinderkaart... 🎈

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super vrolijk en erg leuk om er dat envelopje op te verwerken voor een cadeaukaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal blij word ik van dat vrolijke papier en dat beertje.
    Ik mag dan geen kind meer zijn, het effect blijft ook bij volwassenen blijkbaar helemaal hetzelfde. Happy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vrolijke kinder kaart . je heb weer een mooie collectie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is wel een superleuk kadootje om te geven... en te krijgen! Die ballonnetjes zijn echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattige kaart Jolanda. Hier kun je velen mee verrassen! Groetjes,Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze kaart een partij cute! De live hiervan is de reden dat ik gelijk de cardkit heb besteld ;) Hoop dat ik er net zulke mooie kaarten mee kan maken als jij! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super schattige kinderkaart heb je gemaakt😍😍. Er zitten weer een hoop nieuwe producten bij die ik heel gaaf vind en uiteraard op mijn lijstje staan, hihi🙊🙈 Dank je voor de inspiratie. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kleurrijke kaart. Bedankt voor de inspiratie.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke kleurrijke kaart je word er super vrolijk van enig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldig vrolijk kleurrijk papierset weer, ik hou er van en wat een geweldig mooie kaart heb je er weer mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen