zaterdag 5 januari 2019

Baby girl

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Deze blogpost hadden jullie nog van mij tegoed naar aanleiding van mijn laatste LIVE uitzending.


De basis voor de kaart is gemaakt met een Dutch Shape Art mal. Daarop is ook weer een Dutch Card Art mal gebruikt met het woord baby. 


Het designpapier dat op het woord baby gebruikt is komt uit de Noor! Design set Tropical Summer. Ik heb het woord baby met 3D foamtape opgeplakt voor wat meer diepte in de kaart. 


Hanna, onze Mon Ami stans van het nijlpaard doet het zoals je ziet ook heel goed op babykaartjes. Werk je kaart af met een vlaggenlijntje gemaakt met de One of a Kind set alfabet.


Als je een lichte kleur designpapier gebruikt op de letters is het leuk om langs de randen nog een doodle randje te maken. Ik heb dit gedaan met de nieuwe Jilliez Artliners.


Ik heb de Mon Ami stans uit stempelpapier gestanst en vervolgens op kleur gemaakt met 3 kleuren Memento inkt. Hoe ik dat doe heb ik ook in de LIVE uitgebreid laten zien. 
Je kunt het filmpje hier nog eens terugkijken:




En we hebben bij deze uitzending ook weer een ACTIEPAKKT gemaakt. Natuurlijk zijn ook alle artikelen los verkrijgbaar in onze Noor & Zo webshop - klik {HIER} om de artikelen te bekijken.



Deze kaart is tevens mijn bijdrage aan de Dutch Doobadoo Sketch Challenge van deze maand:


Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren en graag tot een volgende keer maar weer!

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten