zondag 28 november 2021

Time to dream

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Ook dit kaartje moest ik nog even bloggen. Het leuke designpapiertje komt uit de unicorns slimline set van Dutch Doobadoo. Die matcht natuurlijk weer prima met het slapende koetje op de maan uit het Bella Lulu knipvel Cow Party.


Van CraftEmotions hebben we een nieuwe slimline stansmallenset voor kerst binnen. Maar toen ik deze mal zag wist ik meteen dat ik hem wilde gebruiken voor een babykaartje.


Ik wens jullie nog een fijne zondag en tot snel!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten