maandag 22 november 2021

Take me to the stars

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een regenboogkaartje laten zien. Carlijn heeft deze ontzettend leuke slimline mal die ik dus in verschillende kleurtjes cardstock uitgesneden heb.


Ik heb er een video mee gemaakt en deze kun je terugkijken op ons YouTube kanaal:

Ik heb de kaart aangekleed met de koetjes uit het Bella Lulu knipvel Cow Party.
En deze lichten we vandaag ook uit in een Bella Lulu bloghop.


Boven en onder aan de kaart heb ik een andere mal van Carlijn gebruikt namelijk met de randen bergen en water. Hiermee kun je je kaartje boven en onder leuk afwerken.


Ook de leuke teksten waar je baniertjes mee kunt maken zitten op hetzelfde knipvel.


Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Veel inspiratie gewenst en een fijne maandag!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

7 opmerkingen: