zaterdag 28 augustus 2021

Wauw

Goedemorgen allemaal,

De nieuwe Dutch Doobadoo collectie ligt weer in de winkels en die is me toch weer leuk!
 Ik ben er natuurlijk alweer mee aan de slag gegaan en deze keer met de slimline kit zebra.


In deze set zitten stansvellen met leuke zebra's en bijpassend designpapier op slimline formaat.


Ook heb ik de nieuwe Essentials mal met de puzzelstukjes van Studio Light gebruikt. 


Het papier heeft dus slimline formaat maar ik wil jullie vandaag laten zien dat je er ook prima een vierkant kaartje mee kunt maken door je kaart te verdelen in 2 kleurtjes designpapier.





En hier ben je ook aan het einde gekomen van onze Dutch Doobadoo bloghop.

Ik wens jullie veel inspiratie toe en tot snel!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Deze set staat ook op mijn verlanglijstje.
    Zo leuk gedaan hoe die zebra's achter het gras omhoog komen op de kaart.
    Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze kaart en wat is dit setje weer fantastisch! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig kaartje, en een super malletje, 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en het puzzelhart vind ik wel heel gaaf moet ik zeggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi en ook leuke kleuren. grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze lijst vind ik geweldig. Kan niet wachten om ook zo'n leuke kaart te maken. Groetjes Romania

    BeantwoordenVerwijderen