zondag 29 augustus 2021

Jeej

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Ik kan maar geen genoeg krijgen van de nieuwe slimline set met zebra's van Dutch Doobadoo die sinds een paar daagjes in de winkel ligt. Het papier wat erbij zit is op slimline formaat dus ik heb er vandaag een slimline kaartje van gemaakt.


De stansvellen met de losse zebra's lenen zich natuurlijk perfect voor een slimline kaartje zoals je hieronder ziet. Ik heb dit keer een basismal van Heffy Doodle gekozen.


Ik heb het kaartje afgemaakt met een grasrandje en de doily mal van Hobbizz.



Dankjewel weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en een fijne week weer gewenst!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   

1 opmerking: