zondag 13 december 2020

Pieken doe je tijdens kerst

Dag allemaal,

Vandaag heb ik weer een leuk project voor jullie. Ik ben begonnen met het opbouwen van de notenkraker stansmal van CraftEmotions.


Ik heb meerdere notenkrakers gemaakt en deze vervolgens verwerkt op de Box Art mal van de pillowbox van Dutch Doobadoo. Dit is weer een nieuwe tekenmal met een leuke flap als sluiting. Op de flap heb ik een poinsettia verwerkt.


De pillowbox heeft ook een venster en hier heb ik mica achter geplakt. In het doosje zitten borrelnootjes, dat vond ik wel toepasselijk bij de notenkrakers.... ;-)


Werk je doosje af met een leuke tekst uit een Bella Lulu knipvel.


Jullie kunnen de video van het maken van dit project terugkijken op YouTube:



Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: