woensdag 16 december 2020

Pianokaart

Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een pianokaart gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.


Blikvanger op deze kaart is de nieuwe blauwe Noor mal. Ik heb deze uit wit gestanst en gemat op zwart papier. Bij deze mallenset zitten ook losse bloemetjes en blaadjes die je weer kunt gebruiken om de mal op te bouwen zoals ik ook gedaan heb. 


Het designpapier van deze set komt uit de set Anemoon van Bella Lulu.


In het designpapier zelf zitten al mooie prints maar die kun je dan ook weer opbouwen met uitgeknipte delen uit dezelfde set designpapier. 


Ook over de ovalen mal Hebb ik weer uitgeknipte elementen geplakt. 


De bloemetjes op de mal heb ik afgewerkt met een parelpen van Dutch Doobadoo. 


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten