maandag 30 november 2020

Kerstmis

Goedemorgen allemaal,

Zondagmorgen ben ik LIVE weer lekker aan de slag gegaan met de nieuwste materialen. Ik heb daarbij deze easelkaart met patchwork patroon gemaakt met de nieuwste Dutch Doobadoo mal.


Het designpapier, de pinguins en de teksten komen uit de nieuwe Crafty Kit van Dutch Doobadoo met thema Christmas Mood.


Er zitten in het stansvel niet alleen pinguins maar ook losse kadootjes en candy canes.


Achter de pinguïn heb ik ook de collectantes mal van de iglo verwerkt. 


Op het bovenste deel van de easel heb ik ook de krans met dennentakken gebruikt. Ik heb er besjes op gemaakt met Liquid Pearls in de kleur Lemon Yellow.


De video van het maken van deze kaart kun je nu weer terugkijken op YouTube:


Met dezelfde Crafty Kit Christmas Mood heb ik nog een kaartje gemaakt. Op deze kaart heb ik de mooie shape art mal gebruikt die ook in deze kit zit. Ik heb de mal alleen aan de linker- en onderzijde vastgeplakt op de basiskaart zodat een pocket ontstaat waar je labels in kunt steken. 
Mijn basiskaar is B 18 x H 17 cm.


Op mijn kaarten heb ik ook de nieuwe Silent Night stansmal met de lampjes verwerkt. Voor de lampjes zelf heb ik de Florence kleur mango gebruikt, beetje een okerkleur die ook weer precies past bij de kleuren in de pinguins. En zien jullie ook die leuke sticker met tekst "een feest van lichtjes".



Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en graag tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Hele mooie kaart heb je live gevolgd zondag. Was leuk om te kijken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen