dinsdag 17 november 2020

Ik ben apetrots op jou

Goedemorgen allemaal,

Maandagavond heb ik LIVE voor jullie dit album met daarin een doosje gemaakt. De kaft heb ik gemaakt met het chipboard van Dutch Doobadoo.


Je kunt de video terugkijken op het Noor! Design You Tube kanaal:


Het doosje aan de binnenkant van het album is gemaakt met een Box Art mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb om het doosje een kaft gemaakt met het chipboard van Dutch Doobadoo. Hiervoor heb ik 2 x chipboard 11 x 13 cm en 1 x chipboard 4 x 13 cm gesneden.
Het doosje is aangekleed met plaatjes en teksten uit het Bella Lulu knipvel met de aapjes.


Kleed je kaart verder aan met gestanste blaadjes in diverse kleurtjes.


Wil je dit doosje ook maken? We hebben alle gebruikte materialen inclusief ACTIEPAKKET weer voor jullie op een rijtje gezet: 


Een fijne dag gewenst en tot een volgende keer!


   

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi heb je live gezien. Ga ik zeker een keer maken.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pokervvip merupakan situs judi poker online pkv games terpercaya dan juga bandarq indonesia terbaik
    hanya dengan minimal deposit 10 ribu saja anda sudah bisa memainkan 9 permianan yang sudah sangat populer
    di server pkv games online, dapatkan bosnus cashback 0.5% setiap minggunya dan bonus referal 20% untuk selamannya

    Agen Poker Pkv Terpercaya
    Agen Poker Online
    Poker PKv Terpercaya
    Agen Poker Online Terpercaya
    Situs Judi Poker Online Pkv
    agen poker pkv
    bandar poker online
    Agen Poker pkv
    Agen Poker
    situs agen poker Online

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey
    Waar komt die stempel vandaan?
    Ik vind hem heel leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen