dinsdag 22 september 2020

Winter Scene

Hallo allemaal,

Maandagavond heb ik LIVE deze winterse kaart gemaakt. De basis is gemaakt met een Dutch Shape Art XL mal van Dutch Doobadoo.


De video van het maken van deze kaart kun je nu terugkijken op YouTube:


De mooie achtergrond is een plaatje uit het nieuwe Bella Lulu knipvel winter scene.


De rug van de hertjes heb ik op kleur gemaakt met distress inkt in de kleur vintage photo en afgewerkt met wat witte stipjes gemaakt met de Signo multiliner.


Op de voorzijde van de kaart heb ik een leuk bolvenster verwerkt met sneeuw en ook weer een plaatje.


Voor deze kaart heb ik o.a. de Noor & Zo Cardkit Winter Scene gebruikt. Deze kit en ook alle andere materialen hebben we voor jullie bij elkaar gezet in onze webshop zie: 


Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en graag tot een volgende keer!

   






Geen opmerkingen:

Een reactie posten