maandag 14 september 2020

The ocean is my home

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Jullie hadden van mij nog steeds dit Ocean Avenue album tegoed wat ik LIVE gemaakt had. De video staat nu voor jullie gemonteerd op YouTube en kun je hier terugkijken:


Op de voorzijde heb ik een shake gemaakt met daarin schelpjes en zeesterren.


Als basis voor het album heb ik de Dutch Foldcard Art mallenset van Dutch Doobadoo gebruikt met nummer 470.713.799. In de LIVE laat ik jullie zien hoe ik er nog extra pagina's in gemaakt heb.


In de papierset Ocean Avenue zitten ook losse labels met mooie teksten die je kunt verwerken in je album.







Bedankt weer voor jullie bezoekjes en graag tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten