dinsdag 17 december 2019

Wie vrolijk kwaakt

Goedemorgen allemaal,

Zondag heb ik dit gezellige kaartje gemaakt in een LIVE uitzending op Facebook. Het is een dubbele Z-foldkaart geworden met een banderolle er omheen.


Ik ben kerst ondertussen een beetje zat dus ik heb weer eens gekozen voor het lavendelpapier van Noor! Design. Dit papier combineert prima met het Bella Lulu knipvel Opkikker.


In het filmpje laat ik ook zien hoe ik de mooie bloemetjes gemaakt heb me de Roll Up roosjes van Noor. Ook maak ik ze zelf op kleur met distress inkt.


De banderolle kun je van de kaart af schuiven. Langs de randjes van de Z-fold heb ik een vintage border standje verwerkt voor een mooie afwerking.



Onderaan de kaart nog een Noor grasrandje ter afwerking.


Aan de binnenkant van de dubbele Z-foldkaart heb ik een pocket gemaakt en hier 2 labels in gestoken.


Wil je deze kaart ook maken? Kijk dan nu de video terug op het Noor! Design You Tube kanaal:


We hebben ook alle gebruikte materialen weer voor jullie op een rijtje gezet in onze Noor & Zo webshop. En er is natuurlijk ook weer een leuk ACTIEPAKKET:



Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog een graag tot een volgende keer maar weer!

   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten