maandag 23 december 2019

Hello

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Ook ik ben aan de slag gegaan met het leuke model van de springkaart naar een idee van Corry. Ik heb er een vintage uitvoering van gemaakt. Het mooie papier komt uit de set Love Story.


Ik heb om de kaart heen een leuke banderolle gemaakt.


De binnenkant van deze kaart heeft dus een hele leuke verrassing waar je een persoonlijke boodschap op kwijt kunt. De letters zijn gemaakt met het Vaessen alfabet Love It. 


Je kunt dus aan alle 4 de kanten van de kubus tekst kwijt.


En zo ziet de kaart eruit als je hem weer in elkaar vouwt met de banderolle er omheen.


Wil je deze kaart thuis ook maken? Dat kan!
Hij is als Online Workshop verkrijgbaar in onze Noor & Zo webshop.

** klik {HIER} om deze online workshop te bestellen **
(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)


Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?

- onbeperkt toegang tot alle Onlne Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen

- tips & tricks
- uitgebreide productinfo
** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **

All Inclusive Abonnement


Vanaf hier mag je weer terughoppen naar het Noor & Zo blog.
Vergeet niet overal een reactie achter te laten!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  



8 opmerkingen:

  1. Een hele leuke versie!
    Ik vind de banderolle eromheen een erg leuke optie.
    Vind dat persoonlijk leuker dan een lintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, vintage en zo rustig. Mijn complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vind ik persoonlijk de mooiste qua kleuren en papier maar dat is natuurlijk persoonlijk het is een super leuk model die ik zeker ga maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kleuren passen zo mooi bij elkaar!! De letters zijn een super maatje!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen