maandag 12 augustus 2019

Goed beter best nieuwjaar

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen) 

Goedemorgen allemaal,

Daar zijn we weer met weer een kerstkaartje!
Ik heb als basis voor deze kaart het nieuwe kijkkastje van Dutch Doobadoo gebruikt.


De plaatjes komen uit het nieuwe Bella Lulu knipvel Funny Santa. Zie je hoe leuk die kerstman op zijn kop bungelt in mijn kijkkastje?


Zien jullie de leuke stempel die ik gebruikt heb? 
Deze komt uit de nieuwste Bella Lulu Clear Stamp set.


** klik {HIER} om de Bella Lulu stempelset te bestellen **

3002/0109 Bella Lulu Clear Stamp December



Werk je kaart af met stansjes naar eigen idee. Aan de binnenkant heb ik nog een winters tafereeltje gemaakt met een koekhuisje en wat bomen.




Wat moet je doen?
  • Ga 12 augustus 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Vanaf hier mag je doorhoppen naar het blog van:


Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

     



16 opmerkingen:

  1. geinig kijkkaartje geworden, supermooie teksten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kijkkaart! De teksten zijn super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke doorkijkkaart
    De teksten zijn zo mooi.
    Hele mooie details heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, wat een vreselijk leuk model weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een erg leuk model!
    Heb de teskststempels en knipvel al in huis.
    Nu nog even de ddmal scoren en dan weer aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch blij dat ik die stempel gekocht heb! Zo'n mooie teksten en wat een leuk kijkkastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart en lekker vrolijk met die kerstmannen! Zo leuk dat je hem neer kan zetten als kijk-kastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk kijkkastje met de bungelende kerstman. Leuk om met mijn kleindochter voor de kindertjes in haar klas als kerstkaart te maken. Moeten we wel op tijd beginnen 😁😁

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke kerstkijkkaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje. De kijkkast kaartjes zijn altijd leuk, in welk thema dan ook. De stempelset is ook weer gaaf, staat op mijn verlanglijstje🙈🙊. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk kijkkastje geworden. en wat een leuke mal.en dat huisjes stans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje en wat een leuk knipvel met tekststempel..ik ga gauw verder hoppen...ben heel nieuwsgierig geworden nu.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje! Ik zag dat hij eind van de maand op dinsdagavond wordt gemaakt bij jullie in de winkel. Jammer genoeg kan ik de dinsdagavonden niet, maar met deze info en foto's kan ik zelf een poging wagen. 😉 Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen