maandag 5 augustus 2019

De mooiste tijd van het jaar

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

De vakantie zit er voor ons weer op. Ook heerlijk om weer thuis te zijn en om lekker weer kaartjes te kunnen maken. Dit keer heb ik een kerstenvelop gemaakt met daarin kerstballen als labels.


Het designpapier en de plaatjes van Bella Lulu komen uit de collectie Wintertime.


Als labels in deze envelop heb ik dus 2 kerstballen gemaakt met de Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo. Gebruik voor 1 bal een licht printje designpapier zodat je er een mooie tekst op kunt stempelen. De tekst is gestempeld met Memento in de kleur teal zeal.


Maak van een tekst van het Bella Lulu knipvel ook nog een leuke rozet voor op je envelop.


Achter de plaatjes heb ik nog wat stansjes van sparren verwerkt. Werk je kaart af door sneeuw erop te maken door te spetteren met een spetterkwast en gesso.

Wil je zien hoe ik deze kaart gemaakt heb? Kijk dan het filmpje nu terug op ons Noor! Design You Tube kanaal:



Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

  1. Superleuk dit idee! Ik vind de kleuren ook zo mooi..en die schattige gnomes!😍
    Ga hem zeker ook een keer maken!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen