maandag 18 februari 2019

Filefolder kaart

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Zoals jullie weten is het onze hobby om alles uit een mal te halen, dus vandaag ben ik aan de slag gegaan met de SCR@P mal voor de file folder box. Deze is dus eigenlijk bedoelt als doosje maar ik heb hem nu op een kaart verwerkt.


Het cardstock wat ik gebruikt heb is Florence texture in de kleuren honey en Maritime. De kaart is helemaal aangekleed met de Happy Travel collectie van Noor! Design:


Laten we maar starten met de voorzijde van mijn kaart. Neem als basis twee kaarten in formaat 20 cm hoog x 13 cm breed. Mat hierop een andere kleur cardstock en daarop vervolgens designpapier.


Op de voorzijde heb ik de te gekke vierkante blauwe Noor! mal gebruikt. Hier kun je dus prima vintageplaatjes achter verwerken zoals je ziet.








Bij deze LIVE uitzending hebben we voor de liefhebbers natuurlijk ook weer een ACTIEPAKKET gemaakt zie:



Heb je de uitzending gemist? Kijk hem dan op je gemak nog eens terug op het Noor! Design You Tube kanaal. Vergeet ook niet je te abonneren! ;-)



Deze kaart gaat natuurlijk deze week ook mee naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Je vindt ons daar in standnummer 135.

   


3 opmerkingen: