zaterdag 1 september 2018

Be a ballerina

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Wat een gezelligheid al de afgelopen dagen op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Vandaag, zaterdag, ben ik daar ook weer te vinden bij onze Bella Lulu stand. We hebben veel leuke artikelen bij ons maar natuurlijk ook een hoop inspiratie. Ook dit kaartje staat in de stand.


Het is een schuifkaart naar een idee van Monique Heinen gemaakt met de nieuwe Prima Ballerina collectie.


De tekst Happy B-Day heb ik gemaakt met de Handlettering stempel van Bella Lulu.



*** klik {HIER} om het nieuwe knipvel te bestellen ***

foto van Jolanda Bergmans.

Het knipvel past bij het Noor! Design papier Prima Ballerina.

*** klik {HIER} om het nieuwe designpapier en knipvel samen te bestellen als Combideal ***

3001/0011 Bella Lulu combideal Prima Ballerina

Wil je meer leuks zien gemaakt met deze producten? 
Doe dan gezellig mee met onze Bella Lulu bloghop!

Vanaf hier mag je doorhoppen naar het blog van:


Nog veel plezier gewenst met hoppen en wie weet zie ik je vandaag nog op de beurs!

   



4 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Jolanda en ik zie je vandaag op de beurs! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend lief zoet kaartje Jolanda!! Ik ben er helemaal weg van! Ik heb het knipvel gisteren meegenomen haha en nog wat ander leuks! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje zeg, super schattig kaartje. Dit knipvel nog maar even meenemen
    als ik 20 september bij jullie workshop heb.

    BeantwoordenVerwijderen