maandag 27 augustus 2018

Vrede, hoop en liefde

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Ik heb weer een leuk project voor jullie, namelijk een envelopje met een verrassing erin!


De basis is gemaakt met de nieuwste Dutch Foldcard Art mal van Dutch Doobadoo. Het designpapier en het knipvel zijn van de Holly Jolly collectie.


De sluiting heb ik gemaakt door middel van een eyelet. Hier een stuk touw doorheen gehaald en vast gestrikt.


Klap je de envelop open dan zit er een easel in verstopt die je rechtop kunt zetten.


Zowel op de voorzijde als de binnenzijde van de kaart heb ik een poinsettia bloem gemaakt met daarachter wat hulsttakjes uit de Happy Holidays collectie.


Maak de binnenzijde af met een mooie tekst uit het knipvel Bella Lulu Holly Jolly.

Hoe je dit maakt ga ik jullie vanavond om 21.00 uur LIVE laten zien tijdens de productpraatjes in de Noor & Zo Facebook groep. Meekijken dus!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 



10 opmerkingen:

  1. wow! supermooi, ik denk dat ik 'm terug zal moeten kijken, want de visite laat 't vanmiddag (tot nu toe) mooi afweten, ;-) dus ik zit vanavond denk ik met een huis vol visite ........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda, echt super leuk en mooie kaart. Heerlijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat is ook mooi zeg. Super dat er dan aan de binnenkant ook nog een easelkaartje tevoorschijn komt. Erg leuk bedacht hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie geweldige kaart!!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik hier vastloop met de bloghop.....
    Nogmaals groetjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen