vrijdag 28 juli 2017

Winter

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag lieve allemaal,

Gezellig dat je weer even voorbij komt op mijn blog. De nieuwe Dutch Doobadoo collectie is deze week uitgekomen dus daar ben ik al druk mee in de weer geweest. Morgen, zaterdag 29 juli,  zal ik samen met Lia een demo geven bij Noor & Zo van 10.00 tot 13.00 uur met de nieuwe Dutch Doobadoo collectie. Kom je gezellig langs?


De basis voor deze kaart is de nieuwe Dutch Shape Art mal tag. Het designpapier wat ik voor deze kaart gebruikt heb is van Noor! Design en heet Showflake Kisses.

Het mooie winterse plaatje komt ook uit een knipvellenset van Noor. Deze heb ik verwerkt in een mooie blauwe frame mal.


De kaart is afgewerkt met een mooie toef met kerstrozen met daaronder wat takjes.


Als ik heel eerlijk ben is het liefste wat ik doe winterkaartjes maken. Fijn dus dat op dit kaartje alle winterstansjes uit de collectie Winter Wishes weer eens van stal gehaald mochten worden.


De elanden zijn ook nieuwe mallen van Noor! Design en deze zitten in de collectie Happy Holidays.


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk geworden Jolanda. En het papier is echt zoo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteravond nog laat naar het filmpje gekeken. Prachtig is hij geworden.

    BeantwoordenVerwijderen