donderdag 20 juli 2017

Summer Lovin

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Gezellig dat je ook weer even langskomt op mijn blog. Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met de nieuwe Noortjes en ik heb daarmee dit zomerse kaartje gemaakt.


Nieuw bij Noor! Design zijn deze leuke sets met Summer Lovin knipvellen.


Ik heb op deze kaart ook de stansjes uit onze collectie Summer Lovin erbij gebruikt. Zowel de slippers als de bikini komen uit deze collectie.


De basis voor deze kaart is een Dutch Shape Art Flag en ook de leuke slippers van Dutch Doobadoo heb ik verwerkt op mijn kaart. Met deze madeliefjes erop lijken ze net echt toch?


Het designpapier op deze kaart komt uit de collectie Under the Sea.


En hier eindigt jullie blogrondje. Je mag nog wel even terughoppen naar het Noor! Design blog en hier ook je reactie achterlaten. Ik hoop dat we jullie weer hebben mogen inspireren met deze nieuwe artikelen en ik wens iedereen nog een hele fijne dag!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



19 opmerkingen:

  1. Een heerlijke zomerse kaart. Mooie kleur combi en de slippertjes mal blijft fantastisch. Groetjes Monica šŸ¤—☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, en weer heel wat anders als de andere kaarten, lekker zomers en de flipflops zijn geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk zomers kaartje. Ik krijg meteen zin in vakantie.
    Mooie kleuren combinatie. mijn lievelings kleuren voor het zomer thema.
    groetjes lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart....mooie kleuren......top.....
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, Jolanda. Beautiful details.
    Groetjes, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WoW dit is wel super leuk......echt prachtig met die grote en kleine slippers erop. Top gedaan zeg.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie zomerse kaart, Jolanda
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kaart Jolanda. Leuk dat er ook mallen uit oudere collecties gebruikt worden.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie zomerse kaart. Krijg zin in vakantie maar moet nog meer dan een maand wachten.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Jolanda,
    Wat een leuke en frisse zomerkaart,met alweer de nieuwe Noortjes!!
    Echt mooi om naar alle details te kijken van de nieuwe artikelen.
    Mvg Gina Belgiƫ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk zomers kaartje met die noortjes

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke zomerse kaart, wat een prachtige plaatjes zitten er op de vellen. Super de slippers met de grote margrieten erop. Ik ben weg van het bikinietje.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soooo beautiful Jolanda, and just looks like I wish our summer would look here too right now, as we´re having our summer vacation just now SIGH. But at least this card scream summer all over it, even the nature doesn´t LOL, and it is really really beautiful in every little detail. I absolutely LOVE it.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi mooi..... en gewoon superzomers!
    De plaatjes zaten vanmo al in mijn tas.... hihi.... je kaart nu opgeslagen als mooi en inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk zomers einde van deze bloghop. Die slippers helemaal te gek. En die zomerse plaatjes vellen ook al heel erg leuk.
    Het was weer een te gekke bloghop, alle kaartjes even mooi, ik heb weer veel inspiratie opgedaan.
    Groetjesvan Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Verliefd op de flip flops šŸ˜ echt een vakantie kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. veel winter tijdens deze toffe bloghop, maar dit zomerse kaartje mag er zeker ook wezen, schitterend werk!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat grappig om van alle winterse bloghops ineens op jouw mooie zomerse kaart terecht te komen. Heel erg mooi.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen