zondag 14 augustus 2016

Falling Leaves

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag lieve dames, 

Het zomerweer laat nog te wensen over dus ik heb nog maar een herfstkaartje gemaakt! ;-)
De basis van de kaart is gemaakt met de huisjesmal van Dutch Doobadoo. Daarop heb ik het steentjespapier van Noor! Design geplakt. 


Ik ben op dit kaartje weer aan het spelen gegaan met de nieuwe One of a Kind mallenset met het thema herfst die vanaf aankomende week in de winkels zal liggen.


Op deze set zitten maar liefst 13 malletjes, en dit voor de prijs van € 19,99. Mijn favoriet uit deze set is toch al wel de boom. Ik heb er dit keer de hertjes voor gezet en alles wat aangekleed met vallende blaadjes. 



Het raam is ook van Noor! Design en heb ik zel iets ingekort. Plak achter het raam een mooi vintage plaatje van een herfstlandschap. Het raam heb ik aangekleed met blaadjes, dennenappels en pompoenen. De blaadjes en pompoenen zijn op kleur gemaakt met distress inkt. 


Alle andere stansjes die je ziet zoals de bezem, de schop, het hekje en de gieter komen allemaal uit een eerder verschenen One of a Kind mallenset (zie onderaan dit bericht)

Ik wens iedereen nog een fijne zondag!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten