dinsdag 17 mei 2016

Oh boy....

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo allemaal,

Toen ik deze digi van Mo Manning zag van de lachende baby wist ik meteen dat ik er een deze tekst bij ging gebruiken uit de Noor! Design stempelset Happy Baby. 


Omdat het een jongenskaartje ging worden heb ik als basis een stoere Dutch Shape Art gekozen, namelijk het schild. Het blauwe papier komt uit het Noor! Design papierblok Happy Baby. Maar alleen babykleurtjes vond ik toch een beetje saai. Dus ik dacht doe eens gek.... gooi er ook eens rood bij! 


Het rode designpapier met de stippen komt uit het Noor! Design papierblok Fading Colors. Wees niet bang om papier uit meerdere blokken met elkaar te combineren! 


De bloemen zijn gemaakt met een Vintage Flourishes mal. Hiermee kun je bloemen maken die lekker shabby zijn. Stans ze in meer formaten, bol ze op en verwerk ze op elkaar. In het hart van de bloem kun je een parel maken met de Dutch Doobadoo Pearl pennen. 

Babykaartjes maken is niet mijn ding, maar toch weer even out of the box gegaan..... ;-)
Fijne dag gewenst allemaal! 


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: