woensdag 14 januari 2015

Noor! Design Challenge

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje. Wat hadden we weer veel leuke berichtje naar aanleiding van de bloghop van Sennelier. 
Vandaag heb ik voor jullie een theelichtjeskaart, naar aanleiding van het patroon van Tiets voor de Noor! Design blogchallenge


Ik heb voor mijn kaart het designpapier uit het nieuwe Noor! Design papierblok Spring gebruikt en dit gecombineerd met een Magnolia. 


Ik heb ook de nieuwe vlinderrand gebruikt en er losse vlinders bij gestanst en deze verwerkt op de vlinderrand. 


En de binnenzijde van mijn kaart:


Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 januari 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te emailen naar: 
(alle inzendingen worden na 30 januari getoond hier op ons blog)

You can join our challenge till the 30th of januari 2015 by sending a picture from your creation including your name by email to: 

joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 januari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:


We gaan er weer vanuit dat jullie weer met zijn allen mee gaan doen met onze uitdaging. Heel veel succes!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. wow, this is stunning Jolanda! Love the inside of the box, very creative.
    Butterflies are gorgeous as well. <3
    Hugs, t.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Jolanda. Leuk om het doosje ook op een andere manier verwerkt te zien. Goed gelukt!
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen