zondag 27 april 2014

Pluk de dag

Heeft iedereen een beetje een leuke 1e Koningsdag gehad gisteren? Het leek mij leuk om op Koningsdag een project te maken met een Hollands meisje.


Deze ingekleurde afbeelding kreeg ik vrijdag bij Doe@Ding van Raff tijdens haar demo met l'Aquarelle van Sennelier. Het is een Besties stempel van Joy!Crafts.


Verder jeukten mijn handen natuurlijk om aan de slag te mogen gaan met de nieuwe Dutch Paper Art vellen van Dutch Doobadoo.


Als basis heb ik het nieuwe MDF vogelhuisje 6200/0159 van Noor! Design gebruikt en deze eerst beplakt met designpapier.


Er zijn deze maand ook weer leuke nieuwe Dutch Paper Art vellen uitgekomen met randjes en bloemetjes die ik ook verwerkt heb op mijn vogelhuisje.


En op een vogelhuisje mogen natuurlijk vogeltjes ook niet ontbreken. Deze heb ik gemaakt met de Dutch Cardboard Art figuurtjes van Dutch Doobadoo.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag toe!


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. o wat mooi jolanda dit dutch meisje bij het vogelhuisje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt, leuke nieuwe materialen. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen