donderdag 10 april 2014

Knuffel

Ik heb dit keer weer een kaartje voor jullie met een Mo Manning plaatje, het wordt saai ik weet het haha....! Het meisje is ingekleurd met PanPastel. De kleurtjes welke ik gebruikt heb weet ik niet meer omdat ik deze tijdens ons Noor weekendje gekleurd heb uit de doos van Martine maar ik beloof dat ik mijn leven zal beteren en volgende keer de kleurnummers op zal schrijven.


De mooie grote mal is van Sizzix en kon ik echt niet laten liggen toen ik aan het rondstruinen was in het magazijn van CraftEmotions. Enne ik wil toch ook nog even kwijt dat ik helemaal happy ben met mijn mini Bowdabra die ik laatst bij Jenientje gekocht hebt. Mijn "strikjesmaakprobleem" is hiermee meteen opgelost. Hij kost maar net een tientje en ik kan hem echt iedereen aanraden! :)


Het label komt uit de serie Dutch Label Art van Dutch Doobadoo, kant en klare uitdrukvellen, heel handig.


Het designpapier komt weer uit een blokje 6011/0024 van Noor! Design uit de serie Happy Baby. Achter het plaatje zit ook nog de Noor! Design randstans 6002/0302.


Ik heb het kaartje afgewerkt met wat sterren uit de Dutch Cardboard Art collectie van Dutch Doobadoo en deze beetje aangezet met gesso. Fijne dag allemaal!



2 opmerkingen:

  1. This is so gorgeous Jolanda I love the sweet image!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook al zo mooi dit lieve kaartje en prachtige mal er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen