zondag 29 december 2013

Love, Peace & Happiness

Er komt weer een nieuwe maand aan dus dat dat wil zeggen dat er ook weer nieuwe artikelen van Dutch Doobadoo aan komen. Ik heb voor de maand Januari weer 4 nieuwe Dutch Mask Art stencils mogen ontwikkelen waarvan ik er vandaag 1 zal laten zien aan jullie:


Dit stencil heet Diamond. Ik heb het eerst geembost met mijn Cuttlebug, vervolgens het witte papier een kleurtje gegeven met een lichtgrijze PanPastel zodat het embossing geaccentueerd wordt. Daarna ben ik stiksteekjes gaan tekenen met een zwarte Molotow marker.


Op deze manier krijg je een mooi achtergrondpapiertje voor bijvoorbeeld een huwelijkskaart. Ook het slotje uit de Dutch Paper Art serie past hier perfect bij. Kaart afwerken met een rand geponst met de Doily Lace en hierop een mooi kanten lintje.


De mogelijkheden met deze masks zijn eindeloos. We zullen de komende tijd nog veel meer toepassingen laten zien dus houd het blog van Dutch Doobadoo ook in de gaten.

 

Fijne zondag allemaal.... de laatste van 2013 alweer!

8 opmerkingen:

  1. Wow, wat moooiii!! Hij staat al op mijn verlanglijstje :) Jij ook nog een fijne zondag.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Zo mooi wat heerlijk om zo creatief te kunnen zijn en lekker te kunnen bedenken van wat kan ik ermee.
    Ik vind het helemaal leuk Jolanda ik hoop dat je in 2014 ook nog veel van deze dingen voor ons zul bedenken.
    Ik moet boven maar eens flink gaan ruimen, zodat er weer ruimte komt ik zit momenteel vol.
    Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve berichtje Joke. We gaan gewoon lekker door hoor ook in 2014. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst! x

      Verwijderen
  3. Ik ben weer benieuwd ook het paper art. ziet er weer schitterend uit. Mooi gedaan Jo.

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De nieuwe stencils zijn allemaal weer erg mooi,
    ik zag ze op Pinterest al voorbij komen, super.
    Jouw kaart hiermee is ook heeeeel erg leuk geworden !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je was er weer op tijd bij dan als je ze al op Pinterest gezien had... ;-)
      Alvast een hele fijne jaarwisseling en tot snel maar weer!
      xx

      Verwijderen
  5. Sie wil ik ook aanschaffen. Geweldig , mooi. fr leny w

    BeantwoordenVerwijderen