zondag 22 december 2013

Cupcakes

Vandaag eens wat anders op mijn blog, maar zeker ook "Made by Jolanda". Ik ben weer eens de keuken ingedoken om wat lekkers te bakken.


Vanmiddag hebben we een etentje en ik had beloofd dat ik voor wat lekkers voor bij de koffie zou zorgen. Ik heb dit keer cupcakes mix van Soezie gebruikt met amandelen. Moet zeggen dat ik niet helemaal fan ben van het rijzen, hij zakte behoorlijk in nadat ik ze uit de oven gehaald had. Geeft mij toch echt maar FunCakes.


Zoals ik al tegen Raffa zei vanochtend ben ik dol op baking cups. Ik heb ze in alle soorten, kleuren en maten. Wat jullie waarschijnlijk met designpapier hebben heb ik met baking cups.... ;-)


De roosjes en de blaadjes heb ik zelf "gekleid" uit fondant. Dat doe ik altij in wat verloren uurtjes. Je kunt ze namelijk prima bewaren als je ze in een afgesloten doosje stopt.


De botercreme is natuurlijk ook zelf gemaakt. Beetje op kleur gemaakt met wat kleurstof. En ik heb op de cupcakes ook nog vers fruit van dit seizoen gebruikt. Allemaal een fijne zondag gewenst, ga nu nog ff een kaartje maken.

1 opmerking:

  1. Het ziet er weer smakelijk uit, en leuk dat je hier ook nog tijd voor hebt
    om te doen, heel mooi !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen