zondag 14 augustus 2022

Jungle Party

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemiddag allemaal,

Ik wil vandaag op mijn blog graag mijn Jungle kaartje laten zien met Ted en Molly. Het filmpje van het maken van deze jungle kaart kun je nu weer terugkijken op ons YouTube kanaal:

We hebben deze maand natuurlijk een tof Jungle thema uitgebracht onder CraftLab maar dit kun je ook weer prima combineren met de Friendz stansmallen. Ik heb Ted en Molly verstopt in een jungle.


De mooie grote inlay slimline stans met tropische bladeren past weer op alle andere CraftLab slimline stansen. Ik ben op deze mal lekker aan de slag gegaan met inktjes in verschillende kleurtjes groen.


Op de achtergrond heb ik een patroon gemaakt van tropische bladeren met het nieuwe mask stencil van CraftLab. Dit zijn dezelfde stijl blaadjes als in de stansmal dus die kun je lekker met elkaar combineren.


Ik zocht natuurlijk ook nog een passende tekst bij deze kaart en dat werd Jungle Party, ook weer met diverse stansmallen van CraftLab gemaakt. 
Een fijne zondag allemaal en tot het volgende kaartje!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

  

2 opmerkingen: