maandag 11 april 2022

Een zoete zoen

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Deze keer heb ik het mask stencil met de wolkjes van Dutch Doobadoo maar weer eens voor de dag gehaald en deze verwerkt op een drieluik van Dutch Doobadoo.


Het kaartje is aangekleed met de plaatjes en teksten uit het Bella Lulu papiersetje zomerkoninkjes.


En ik heb ook mijn favoriete randjes van Carlijn Design weer eens gebruikt met de grasjes, hekjes en struikjes. Een hele multifunctionele slimline set!



Bedankt weer voor jullie bezoekjes en tot snel!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    

2 opmerkingen:

  1. Beautiful card, love the sky and those gorgeous images.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen