maandag 6 september 2021

Coffee

Hoi allemaal,

Ook ik ben natuurlijk al aan de slag gegaan met het nieuwe designpapier Little Chef van Bella Lulu. Ik heb er dit labelkaartje mee gemaakt met als basis een nieuwe Dutch Doobadoo mal.


Omdat er in het nieuwe designpapier ook veel koffie met koekjes voor komt heb ik er ook de Card Art mal van de koffiebeker van Dutch Doobadoo bij gebruikt.


Om de koffiebeker heb ik een stukje koord geknoopt en daar weer een ovenwant uit het bijbehorende plaatjesvel geknipt om eraan te hangen.


De tekst coffee heb ik op de beker gemaakt met een Essentials mallenset van Studio Light.
Tot de volgende keer maar weer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten