maandag 23 augustus 2021

Easy peasy lemon squeeze

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Daar zijn we weer na een paar weekjes vakantie. Ik ben ook weer lekker aan de freubel gegaan. Dit nieuwe Bella Lulu knipvel Happy Summer lag nog op me te wachten. Dus ik heb er eerst maar even de schaar in gezet en alle gnomes uitgeknipt.


Ik wilde er een rustig kaartje van maken dus heb een nieuwe Essentials mal van Studio Light gebruikt. 


De mal is erg leuk als je het frame dus 2 x stanst en omgekeerd op elkaar plakt zoals ik hier gedaan heb.



Vanaf mijn blog mag je weer doorhoppen naar:


Ik wens iedereen een fijne dag en een gezellige bloghop!



   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi met deze mal en het knipvel past er perfect bij! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje! De kleuren van het knipvel zijn nog heerlijk zomers.
    De nieuwe mal van Studiolight is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk, frisse kleurtjes! Leuk voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke knipvel is er weer uitgekomen Jolanda!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje. En zo fleurig en wat een mooi knipvel is het toch weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super tof kaartje jolanda, lekkere frisse kleurtjes. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen