maandag 28 juni 2021

Kerstgroetjes

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Het is weer maandag dus we gaan weer gezellig een rondje hoppen bij Bella Lulu. Vandaag lichten we onze nieuwe papierset By the Fireplace uit en ik heb er deze slimlinekaart mee gemaakt.


Ik heb gewerkt met een Essentials slimline mal van Studio Light. Ik vind ze persoonlijk mooier als je ze nog een keer verwerkt op een langwerpige kaart zoals je ziet. Mijn basiskaart is 23 x 12 cm uit kraft.


Het mooie designpapier en de bijpassende plaatjes en teksten zitten in deze nieuwe set van Bella Lulu:


Dat leuke ovaaltje zit ook in die Essentials mal van Studio Light en daar heb ik een tekst in gestempeld met de Hobbizz stempel kerst in de kleur Rich Cocoa van Memento.


In de papierset zitten ook heel veel mooi elementen die je allemaal uit kunt knippen om je kaartje op te bouwen zoals ik hier gedaan heb.


Werk je kaartje af met een paar hulstblaadjes en wat spetters uit een Molotow marker.

Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Ik wens iedereen een fijne dag en tot de volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

3 opmerkingen: