dinsdag 2 februari 2021

Ocean Avenue

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen zondag heb ik bij Hobbizz een leuk flipalbum gemaakt tijdens een LIVE uitzending.
Ik heb er een banderollen omheen gemaakt.

Je kunt de video terugkijken op het Hobbizz You Tube kanaal:



In het flipalbum zitten links en rechts meerdere pagina's in verschillende formaten. Als je de Hobbizz kit Ocean Avenue koopt krijg je het patroon van het flipalbum er GRATIS bij.


Het designpapier is de set Ocean Avenue van Noor! Design. Dit is papier op formaat 30,5 x 30,5 cm.


Bij de Hobbizz kit Ocean Avenue zitten ook leuke stansmallen uit de serie Under the Sea zoals dit koraal en de walvis die ik hier gebruikt heb.


In het hele flipalbum heb ik de hoekjes afgerond met de afrondpons uit de Hobbizz kit envelopmaker.


En zo ziet het flipalbum er staand uit.



En dit is de gesloten uitvoering. De banderollen kun je er dus afschuiven.


Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog een graag tot een volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Hobbizz webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten