maandag 15 juni 2020

Vaderdagkaart

Goedemorgen allemaal,

Volgende week is het alweer vaderdag en daarom vandaag een beetje inspiratie voor jullie. Ik ben aan de slag gegaan met de broekzak van Dutch Doobadoo. Deze heb ik overgetekend op Florence cardstock in de kleur maritiem. Ik heb gekozen voor de "smooth" kwaliteit papier, dus de gladde variant want hier kun je beter op tekenen met een Signo multiliner.


De basiskaart is H 22 x B 14 cm. Neem ook een strook cardstock in kraft kleur van B 14 x H 2,5 cm voor de riem. Snijd wat stukjes blauw van 3,5 cm voor de lusjes aan de broek.


De kaart is aangekleed met wat teksten uit de Noor! Design labelvellen Gentlemen Style.


Van de broekzak is een pocket gemaakt en daarin heb ik weer een klein kaartje gemaakt van 9,5 x 9,5 cm.


Je kunt de video van het maken van deze kaart nu weer terugkijken op You Tube:


Ook hebben we bij deze uitzending natuurlijk weer een leuk ACTIEPAKKET gemaakt:

Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren en graag tot een volgende keer! 

   


1 opmerking:

  1. Wauw, supergave en stoere kaart Jolanda! Bedankt voor de inspiratie weer!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen