zondag 15 september 2019

Een cool nieuwjaar

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Vandaag weer een kerstkaartje van mij op het blog. Ik heb een Z-fold kaart gemaakt. Dit doe je door een stuk cardstock van 30 x 15 cm te rillen op 7,5 en 15 cm en te vouwen met een dal- en bergvouw.


Op de voorzijde van de kaart heb ik deze nieuwe ronde Noor mal gebruikt. 


We hebben nu een nieuw knipvel met kerstmannen in de winkel die exact passen in deze blauwe mal. De oplage is echter beperkt dus OP = OP!
(klik HIER om dit knipvel te bestellen)


Ik heb bij de cirkelstand ook het bijpassende randje gebruikt. Op het randje heb ik zelf parels gemaakt met de Nuvo drops in de kleur Autumn Red, dit is een mooie kersrode kleur.


Aan de binnenzijde van de kaart heb ik weer een kleinere cirkelstans gebruikt en daarbij de nieuwe Little Happiness muzieknoot stans. Is die niet mooi?


En nog even het totaalplaatje van deze kaart:


Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot snel!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

  


1 opmerking: