maandag 19 augustus 2019

Mijlpalen

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal en gezellig dat je weer even langskomt op mijn blog. Ik heb dit keer een envelopje met pockets en tags voor jullie gemaakt. 


De basis voor deze kaart is gemaakt met een Dutch Envelop Art mal die je onderaan dit blogbericht ziet. Neem deze in zijn geheel over en ril volgens de mal. Snijd daarna ook nog een stuk cardstock van H 16 x B 30,5 cm en ril dit op 11 en 22 cm.


Door de beide delen op elkaar te plakken met tacky tape kun je 2 losse pockets maken. Ik heb hier weer labels in gemaakt met de Vaessen labelponsen.


Dit project is gemaakt met het Wild Flowers papier van Noor! Design. Ook de leuke labels zitten in deze papiersets.

Uit deze set kun je dus allerlei leuke labels maken zoals ik hieronder gedaan heb:


Op de kaartjes en labels heb ik zelf weer teksten gestempeld met de Bella Lulu Clear Stamp zomer. 




Heb je de video gemist? Dan kun je hem nu terugkijken op ons Noor! Design blog:


Graag tot een volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten